Saturday, June 23, 2012

Lawatan Kerja YDP IKRAM Selangor

Tanggal Jumaat  22 Jun 2012/2 Syaaban 1433H,lawatan kerja pertama YDP IKRAM Selangor,Prof Madya Ust Hasanuddin Mohd Yunus ke Pejabat Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor, Y.A.D. DATO' SETIA HAJI MOHAMAD ADZIB BIN MOHD ISA diiringi oleh TYDP Tn Hj Shamsul Ma’arif Hj Ismail dan Sdr Naim Jusri.

Inline image 1

Pertemuan pada jam 9.30pg itu bagi memperkenalkan IKRAM Selangor kepada Pengerusi MAIS. YDP telah memperkenalkan IKRAM sebagai pertubuhan dakwah dan tarbiyyah yang menjalankan pelbagai usaha dakwah di negeri Selangor termasuk di dalam bidang pendidikan,kebajikan dan isu palestin. YDP juga berkongsi Profail IKRAM Selangor yang menceritakan Visi dan Misi IKRAM, senarai YDP dan alamat 13 Daerah di Selangor serta aktiviti yang dijalankan oleh IKRAM Selangor.

Inline image 4

Perbincangan itu juga turut dihadiri oleh Sdr Hanif Hasan,Setiausaha MAIS yang merupakan juga murid kepada YDP ketika mengajar di UTM Skudai pada tahun 90an dahulu. Merupakan satu perjumpaan yang tidak disangka bagi mereka dan semoga boleh memperkukuhkan lagi hubungan antara MAIS dan IKRAM Selangor.

Inline image 3

Pertemuan diakhiri dengan penyampaian cenderahati daripada IKRAM Selangor kepada Pengerusi MAIS sebagai tanda kenangan.(dari kiri: En Hanif Hassan,Dato' Adzib Mohd Isa,Ust Hasanuddin Yunus, Ust Shamsul Ma'arif Ismail). Semoga pertemuan ini merupakan langkah pertama untuk kerjasama yang lebih erat antara MAIS dan IKRAM Selangor dimasa hadapan.

No comments:

Post a Comment